2019. december 27., péntek

2019 Karácsonya

Áldás Békesség!

Sok szeretettel köszöntjük Olvasónkat!

Szentesti liturgus lap




Lekció: János 1 1-18. (www.szentiras.hu)

Alapige: "Kiálta azért Jézus a templomban, tanítván és mondván: Mind engem ismertek, mind azt tudjátok, honnan való vagyok; és én magamtól nem jöttem, de igaz az, a ki engem elküldött, a kit ti nem ismertek. Én azonban ismerem őt, mert ő tőle vagyok, és ő küldött engem. Akarják vala azért őt megfogni; de senki sem veté reá a kezét, mert nem jött még el az ő órája." János 7,28-30

Igehirdetés, ha nem indul el automatikusan, letöltés után meghallgatható

Szentesti istentiszteletünkön 151 fő vett részt


Karácsony I. napja

Gyülekezeti hírlevél






Lekció: Lukács 2,1-20 (www.szentiras.hu)

Alapige: Máté 1, 18-25 (www.szentiras.hu)


Igehirdetés, ha nem indul el automatikusan, letöltés után meghallgatható

Ünnepi istentiszteletünkön 60 fő vett részt, 50-en úrvacsoráztak.


Karácsony II. napja

Gyülekezeti hírlevél




Bárdos Szabolcs teológus hallgató végezte az igehirdetés szolgálatát a mai istentiszteleten.


Lekció: Filippi 2, 1-11 (www.szentiras.hu)

Alapige:
"Aki Isten formájában lévén nem tekintette zsákmánynak, hogy egyenlő Istennel, 7hanem megüresítette önmagát, szolgai formát vett fel, emberekhez hasonlóvá lett, és emberként élt;"
/ Filippi 2, 6-7 /

Igehirdetés, ha nem indul el automatikusan, letöltés után meghallgatható

Ünnepi istentiszteletünkön  75 fő vett részt, 64-en úrvacsoráztak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése