2019. február 24., vasárnap

Istentisztelet 2019-02-24

Áldás Békesség!

Sok szeretettel köszöntjük Olvasónkat!

Gyülekezeti Hírlevél


Lekció: Ézsaiás 43,11-21 (www.szentiras.hu)

Alapige: A Filadelfiabeli gyülekezet angyalának is írd meg: Ezt mondja a Szent, az Igaz, a kinél a Dávid kulcsa van, a ki megnyitja és senki be nem zárja, és bezárja és senki meg nem nyitja:Tudom a te dolgaidat (ímé adtam elődbe egy nyitott ajtót, a melyet senki be nem zárhat), hogy kevés erőd van, és megtartottad az én beszédemet, és nem tagadtad meg az én nevemetÍmé én adok a Sátán zsinagógájából, azok közül, a kik zsidóknak mondják magukat és nem azok, hanem hazudnak; ímé azt mívelem, hogy azok eljőjjenek és leboruljanak a te lábaid előtt, és megtudják, hogy én szerettelek téged. Mivel megtartottad az én béketűrésre intő beszédemet, én is megtartalak téged a megpróbáltatás idején, a mely az egész világra eljő, hogy megpróbálja e föld lakosait. Ímé eljövök hamar: tartsd meg a mi nálad van, hogy senki el ne vegye a te koronádat. A ki győz, oszloppá teszem azt az én Istenemnek templomában, és többé onnét ki nem jő; és felírom ő reá az én Istenemnek nevét, és az én Istenem városának nevét, az új Jeruzsálemét, a mely az égből száll alá az én Istenemtől, és az én új nevemet. A kinek van füle, hallja, mit mond a Lélek a gyülekezeteknek. Jelenések 3, 7-13

Az igehirdetés  ( ha nem indul el automatikusan, letöltés után meghallgatható)


Február hónap éneke  Református énekeskönyvünk 6. zsoltára itt hallgatható meg.


 Istentiszteletünkön 55 fő vett részt


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése